+ Svara på ämne
Resultat 1 till 15 av 15
Ämne: Jacked NMDA vs Jacked Testo Booster feat. DAA

|
      Isgren är inte uppkopplad
    Junior Member
    Reg.datum
    jun 2013

Standard Jacked NMDA vs Jacked Testo Booster feat. DAA

Hej, tack för ett bra forum vill jag börja med att säga

Har tränat ca 4-5 år och haft bra resultat. Deffade ner mig här nu från 90 till ca 80kg och är i helt ok form.
    Är som sagt sugen på att testa någon testobooster och då nmda eller testo booster feat DAA. Ni som kört båda , vilken rekomenderas? nmda mer skonsam för magen som jag har försått det ? samt att man inte behöver trycka i sig så många piller. Vad är skillnaden i övrigt och ni som kört den ena eller den andra vad har ni för positivt eller negativt att säga?

vill ha det där extra på gymmet nu å vad är bra att stacka ovanstående med i sådant fall ?

tack så länge

Gober är inte uppkopplad
    Senior Member
    Gobers avatar
    Reg.datum
    sep 2010

Standard

Om du har råd så kan du testa Ursobolic Acid + Jacked Testopump, jag kör den nu på min diet, tror att den är ännu bättre om du nu ska starta en bulk på litet överskott.

Annars så hade jag valt antingen enbart Jacked Testobooster eller budgetalternativet NMDA.
    Mvh/Tim‎

"Never eat more than you can lift." ~Miss Piggy.

Junior Member
    Reg.datum
    jun 2013

Standard

Okay tack ,

är Testoboostern feat DAA ett bättre alternativ än nmda tycker du ? om man skall köra på den vägen.

Gober är inte uppkopplad
    Senior Member
    Gobers avatar
    Reg.datum
    sep 2010

Standard

Ja pga fler aktiva ingredienser, ytterligare ett alternativ (om du inte tävlar i idrott där man testar) NMDA+17-dione.

Men är valet NMDA eller testobooster feat DAA så välj det sista. Min åsikt, någon annan har kanske fler tips.
    Mvh/Tim‎

Junior Member
    Reg.datum
    jun 2013

Standard

Okay det blev testobooster feat DAA var och handlade förut, skall man undvika att stacka dem med någon övrig produkt eller finns det fördelar med att stacka den ? skall bli spännande att testa den.

Gober är inte uppkopplad
    Senior Member
    Gobers avatar
    Reg.datum
    sep 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Isgren Visa inlägg
    Okay det blev testobooster feat DAA var och handlade förut, skall man undvika att stacka dem med någon övrig produkt eller finns det fördelar med att stacka den ? skall bli spännande att testa den.
    Den går att stacka med det mesta, något särskilt du undrar? Men det är en bra produkt för sig själv. Bara man inte räknar med några mirakelresultat. Men jag brukar få lite bättre styrka, välmående och libido med de boosters (och DAA/NMDA) jag testat från Jacked.
    Mvh/Tim‎

Junior Member
    Reg.datum
    jun 2013

Standard

Det vet jag att det inte finns mirakelgrejer ,hård träning,bra kost och ordentlig sömn är bra att sköta för att nå resultat. Tänkte på om man kan kombinera nmda och daa en kapsen nmda på kvällen och sen då daa på morgon och kväll eller är det kaka på kaka effekt? har även testopump hemma på hyllan.

så frågan är nmda och daa eller skall man köra en åt gången säkrast? behöver man någon östrogenblocker när man kör nmda eller daa ?

Gober är inte uppkopplad
    Senior Member
    Gobers avatar
    Reg.datum
    sep 2010

Standard

Det vet jag att det inte finns mirakelgrejer ,hård träning,bra kost och ordentlig sömn är bra att sköta för att nå resultat. Tänkte på om man kan kombinera nmda och daa en kapsen nmda på kvällen och sen då daa på morgon och kväll eller är det kaka på kaka effekt? har även testopump hemma på hyllan.

så frågan är nmda och daa eller skall man köra en åt gången säkrast? behöver man någon östrogenblocker när man kör nmda eller daa ?
    Om du kör testobooster feat. DAA skulle du kunna ta en kapsel nmda på kvällen, men då skulle jag nog lagt till 17-dione. Jacked Testobooster har östrokontroll så det behövs inget även om man säkert kan köra 17-dione (liten dos) även till den.

Har du aldrig kört någon av produkterna så börja med en och se om du tycker det ger något.
    Mvh/Tim‎

Junior Member
    Reg.datum
    jun 2013

Standard

Hmm okay är lite nojjig över att köra 17-dione då jag läst att den kan ge utslag vid kontroll osv. men då är det lugnt att köra med en nmda på kvällen ihop med 4st daa på morgonen och på em / kvällen . får testa och se men bra att veta att det inte skall vara några konstigheter att köra dessa ihop ialla fall. kan man även köra testopump innan träning eller blir det för mycket av det goda ?

Gober är inte uppkopplad
    Senior Member
    Gobers avatar
    Reg.datum
    sep 2010

Standard

Hmm okay är lite nojjig över att köra 17-dione då jag läst att den kan ge utslag vid kontroll osv. men då är det lugnt att köra med en nmda på kvällen ihop med 4st daa på morgonen och på em / kvällen . får testa och se men bra att veta att det inte skall vara några konstigheter att köra dessa ihop ialla fall. kan man även köra testopump innan träning eller blir det för mycket av det goda ?
    Men köpte du inte testobooster feat DAA?

Ja du kan köra DAA på morgon och NMDA kväll men inte om du även kör testobooster feat DAA, det blir för mycket imo.

Nej att även lägga till testopump till dessa kombos är för mycket enligt mig, inte för jag tror det är särskilt farligt men onödiga pengar.
    Mvh/Tim‎

Junior Member Jimmy Willyssons avatar
    Reg.datum
    apr 2013
    Blogginlägg
    28

Standard

håller med gober prova med Jacked Testo Booster feat. DAA först,jag tycker den ger en skön känsla. Sen beroende på hur du tycker det fungerar kan du ju addera mer i din stack har inte provat tesopump själv men den skulle nog med varit ett bra alternativ omd u vill ha något snäppet vassare men ändå inte 17-dione

Junior Member
    Reg.datum
    jun 2013

Standard

började med testobooster daa i dag förmiddags , får se hur det utvecklar sig! skall man enbart ta 4- kapslar på morgonen eller finns det någon vits att sprida ut det ? står på burken att man skall ta det på morgonen men på hemsidan att man kan sprida ut det 4 kapslar på förmiddagen och 4 på kvällen.

blomrog är inte uppkopplad
    Junior Member
    Reg.datum
    jun 2013

Standard

Jag skall köra följande:

Jacked DAA
    Jacked 17-dione
    Jacked NMDA
    ZMA

Tycker ni NMDA är för mycket?

Tim
      Tim är inte uppkopplad
    Administrator Tims avatar
    Reg.datum
    okt 2009

Standard

Återkom gärna hur det går för dig =) Tror det kommer blir bra fart i bitarna
    Personlig Tränare
    Kostrådgivare
    ca 20 Fitnesstävlingar

Gober är inte uppkopplad
    Senior Member
    Gobers avatar
    Reg.datum
    sep 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av blomrog Visa inlägg
    Jag skall köra följande:

Jacked DAA
    Jacked 17-dione
    Jacked NMDA
    ZMA

Tycker ni NMDA är för mycket?
    Beror på hur mycket DAA du tänkt ta, 1 NMDA+6kapslar DAA hade jag nog testat och kanske delat upp det med DAA morgon, NMDA kväll.
    Mvh/Tim‎

+ Svara på ämne

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg