+ Svara på ämne
Sidan 3 av 9 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 35 till 51 av 137
Ämne: Jacked Ursobol

|
      Toni är inte uppkopplad
    Senior Member
    Reg.datum
    sep 2010

Standard

På min burk står det maxdos 6 kapslar och på hemsidan står det maxdos 10 kapslar, vilket av dem är det som gäller?

Jag har delat upp intaget i 2st ursabol på morgonen med omega-3 + CLA och samma sak på eftermiddagen och sen 2st med måltid mot kvällen. Låter det bra?
    Senast redigerat av Toni den 2012-10-02 klockan 00:36.

Pepz är uppkopplad nu
    Administrator

Pepzs avatar
    Reg.datum
    apr 2010

Standard

maxdosen är inte fastslagen

jag körde som mest 12 tabs om dagen.
    Ditt upplägg låter ok. Dock är det smart att ta dessa med mat och att inta tre gånger per dag är mindre viktigt imho
    don´t gör it
    it´s not värt it

Toni är inte uppkopplad
    Senior Member
    Reg.datum
    sep 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pepz Visa inlägg
    maxdosen är inte fastslagen

jag körde som mest 12 tabs om dagen.
    Ditt upplägg låter ok. Dock är det smart att ta dessa med mat och att inta tre gånger per dag är mindre viktigt imho
    Okej Pepz tack. Jag kör PF/LG därför blir det ingen fast föda förrän mot kvällen. Vad är tanken med utspritt intag ? att man ska öka chansen för bättre upptag samt ha ursolic acid i blodet hela tiden?

Bra att man har tillsatt piperine nu också.

Member
    Reg.datum
    sep 2010

Standard

Finns det fler studier om Ursolic acid?

Fler som fått bra resultat?

Pepz är uppkopplad nu
    Administrator

Pepzs avatar
    Reg.datum
    apr 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Herr.ståtlig Visa inlägg

Finns massvis om du kollar i den avdelningen på forumet
    http://www.mmsportsforum.se/vetenska...kavalkad-1502/
    don´t gör it
    it´s not värt it

Member
    Reg.datum
    sep 2010

Standard

Finns massvis om du kollar i den avdelningen på forumet
    http://www.mmsportsforum.se/vetenska...kavalkad-1502/
    Tack pepz, visste faktiskt inte om den delen av forat

Nu, efter att strömmat igenom en hel del olika forum och läst.. Någon mer som tycker sig få bra effekter? Ska dela med mig av min feedback om ursobol så fort jag sitter vid en dator.

Administrator
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Herr.ståtlig Visa inlägg

Jag personligen har fått bra resultat, effekten kommer smygande på en med mer välmående man känner att allt just fungerar för tillfället samt att man blir starkare och tåligare.

De som jag vet fått mycket bra resultat av Ursobol är Team ELit Peter Ljungren hans favorit tillskott numera.
    Jag har även provat ut det på Frida Wallberg med häpnasväckande resultat, hon har visserligen lagt om sin träning lite men hon har lagt på sig 3.1kg muskler på 4månader.
    Totalt vikt uppgång var cirka 7kg men 3,1kg är rena muskler!!
    Går det som jag vill kommer hon ha 2-3kg mer muskler när hon är väger in på nästa VM Match och motsvarande 2-3kg mindre fett och vatten.

Vet även att Joachim Bartol provat ut det på några athleter tex Michaela med mycket bra resultat.

Resten av Team Elit äter också ursobol Robert Berg, Kristian Seven, Jenny Adolfsson har inte frågat ut dem vad de tycker men jag vet att de är flitiga konsumenter av Ursobol, jag kan kolla lite mer nogrant och se vad de säger..

Skulle någon fråga mig om vilka tillskott som är de bästa på marknaden för en ren athlet skulle det bli 3-PH-CM, EAA-XX och Ursobol.
    Senast redigerat av Olle MMSports den 2012-10-11 klockan 11:02.
    Casein 100% Milk Protein finns i smakerna choklad,choklad/mint och päronsplit..
    Äntligen kan du unna dig något gott och nyttigt på samma gång
    http://mmsports.se/product.php?productid=17156

Hanne är inte uppkopplad
    Member
    Reg.datum
    feb 2012

Standard

Jag köpte hem Ursobol på SM förra helgen. Sedan dess har jag tagit 6 om dagen. Det enda jag känner är att jag är sjukt hungrig! Konstant... Och det kom efter jag började med Ursobol. Träning, kost osv har sett ut som vanligt.

Pepz är uppkopplad nu
    Administrator

Pepzs avatar
    Reg.datum
    apr 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Hanne Visa inlägg
    Jag köpte hem Ursobol på SM förra helgen. Sedan dess har jag tagit 6 om dagen. Det enda jag känner är att jag är sjukt hungrig! Konstant... Och det kom efter jag började med Ursobol. Träning, kost osv har sett ut som vanligt.
    inte konstigt eftersom ursobol sänker blodsockret/trycker in det i musklerna/förbättrar insulinkänsligheten. Äter man då inte tillräckligt med kolhydrater så blir man tokhungrig. win för mig som får jobba för att hålla vikten uppe

edit: även därför jag anser att ursobol är bäst på bulk även om den potentiella effekten på fettmetabolismen finns där
    Senast redigerat av Pepz den 2012-10-12 klockan 20:22.
    don´t gör it
    it´s not värt it

Administrator
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Det är som Pepz skriver effekten bidrar till mycket positivt klarar man bara av att hålla samma matintag så kommer dieten gå mycket bra.

Ps Skulle mäta Frida idag men hon kände sig lite sjuk efter träningen så det blir först på måndag.
    Är riktigt nyfiken lät som resultaten kommer bli bra, hårdare och starkare hade hon blivit under veckan enligt henne..
    Är som sagt nyfiken och man känner ett ansvar att allt skall bli riktigt bra.
    Casein 100% Milk Protein finns i smakerna choklad,choklad/mint och päronsplit..
    Äntligen kan du unna dig något gott och nyttigt på samma gång
    http://mmsports.se/product.php?productid=17156

Member
    Reg.datum
    sep 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Olle MMSports Visa inlägg
    Jag personligen har fått bra resultat, effekten kommer smygande på en med mer välmående man känner att allt just fungerar för tillfället samt att man blir starkare och tåligare.

De som jag vet fått mycket bra resultat av Ursobol är Team ELit Peter Ljungren hans favorit tillskott numera.
    Jag har även provat ut det på Frida Wallberg med häpnasväckande resultat, hon har visserligen lagt om sin träning lite men hon har lagt på sig 3.1kg muskler på 4månader.
    Totalt vikt uppgång var cirka 7kg men 3,1kg är rena muskler!!
    Går det som jag vill kommer hon ha 2-3kg mer muskler när hon är väger in på nästa VM Match och motsvarande 2-3kg mindre fett och vatten.

Vet även att Joachim Bartol provat ut det på några athleter tex Michaela med mycket bra resultat.

Resten av Team Elit äter också ursobol Robert Berg, Kristian Seven, Jenny Adolfsson har inte frågat ut dem vad de tycker men jag vet att de är flitiga konsumenter av Ursobol, jag kan kolla lite mer nogrant och se vad de säger..

Skulle någon fråga mig om vilka tillskott som är de bästa på marknaden för en ren athlet skulle det bli 3-PH-CM, EAA-XX och Ursobol.
    Det skulle vara otroligt intressant att få höra lite djupare feedback från självaste Peter Ljungren!

Personligen har jag varit enormt skeptiskt till Ursolsyra då det inte finns någon vidare kartläggning på människor alls utan bara möss? Hursomhelst litar jag alltid på att mmsports har produkter som levererar och därför testar jag nu Ursobol. Jag har snart plöjt igenom en hel burk och jag kan säga somsåhär olle..

Effekten av ''good feeling'' har varit väldigt tydlig. Jag har aldrig mått såhär bra och har heller aldrig varit så motiverad och positiv till träning som jag är nu när jag börjat med ursobol. Känslan liknas när man precis kommit från en skön träning och alla endorfiner pumpas ut och precis SÅ känner jag mig hela dagen med ursobol.

Styrkan har ökat intensivt i samband med ursobol. Övningar som jag är mindra bra i som t.ex hantelpress har jag ökat +8kg på två veckor vilket är helt otroligt då det stått still där ett rejält tag. Jag ligger just nu på kalori överskott dvs ''bulk'' med cirkus +100-300kcal per dag och det har jag även gjort en lång tid innan ursobol så jag kan säga med säkerhet att den mesta av styrkan har kommit som konsekvens av ursobol.

Jag är lyrisk. Sluta ALDRIG med ursobol!

Junior Member
    Reg.datum
    okt 2012

Standard

Ursobol kan med fördel tas av atleter som vill öka sin styrka och samtidigt känna ett välbehag.
    De effekter jag känner av är främst att styrkan ökar markant, jag inte bara känner mig stark utan jag blir det också.
    Tycker också att musklerna sväller på rätt ställen och jag blir tightare , jag känner ett allmänt välbehag i min kropp.
    Ursobol fungerar och är en av mina absoluta favoriter. Jag kör 9 tabletter fördelade med tre i taget utspridda under dagen.

Rekommenderar verkligen Ursobol
    Senast redigerat av Bicepsmannen den 2012-10-15 klockan 23:38.

Senior Member
    Reg.datum
    maj 2011

Standard

Hur var det egentligen med ursolsyra och effekten på spermierna? Jag har för mig att det kunde göra att de simmade lite långsammare under tiden som man tog det, eller har det avskrivits nu?

Börjar bli riktigt nyfiken nu när mer omdömen börjar trilla in, blir nog att testa om ett tag!

Junior Member
    Reg.datum
    sep 2012

Standard

Jaha så blev det så att jag ska ge detta en chans, tror ju absolut mest på bra mat, hård träning och bra sömn men det kan ju vara kul och prova och se om man känner nån skillnad. Går detta att kombinera med ALC?? Tar 1 g på morgonen och 1 g efter träning. Dosering på Ursobol om man är tjej, väger 55??. Känns dumt att överdosera, det tär på plånboken =) Har börjat idag med 1 tablett x 3, tänkte trappa till 2 x 3, räcker det?? Tacksam för svar!

Pepz är uppkopplad nu
    Administrator

Pepzs avatar
    Reg.datum
    apr 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Hagsdoom Visa inlägg
    Hur var det egentligen med ursolsyra och effekten på spermierna? Jag har för mig att det kunde göra att de simmade lite långsammare under tiden som man tog det, eller har det avskrivits nu?

Börjar bli riktigt nyfiken nu när mer omdömen börjar trilla in, blir nog att testa om ett tag!
    är inte undersökt noggrannare än den tidigare studien och där droppade man ursolic acid direkt i sperman

Citat Ursprungligen postat av fridalin Visa inlägg
    Jaha så blev det så att jag ska ge detta en chans, tror ju absolut mest på bra mat, hård träning och bra sömn men det kan ju vara kul och prova och se om man känner nån skillnad. Går detta att kombinera med ALC?? Tar 1 g på morgonen och 1 g efter träning. Dosering på Ursobol om man är tjej, väger 55??. Känns dumt att överdosera, det tär på plånboken =) Har börjat idag med 1 tablett x 3, tänkte trappa till 2 x 3, räcker det?? Tacksam för svar!
    Funkar utmärkt att köra med ALC. jag kör tillsammans med anabolic caps (HMB, ALC, Kreatin, Arginin)
    Doseringen bestämmer du själv, kör med 6tab om dagen tillsammans med mat/fett(viktigt) det borde räcka.
    Personligen kör jag 12-15tabs om dagen. Skulle kunna tänka mig att testa uppåt 30tabs om dagen faktiskt.. skulle vara kul att se vad som händer
    don´t gör it
    it´s not värt it

Administrator
    Reg.datum
    jun 2011

Standard

är inte undersökt noggrannare än den tidigare studien och där droppade man ursolic acid direkt i sperman

Funkar utmärkt att köra med ALC. jag kör tillsammans med anabolic caps (HMB, ALC, Kreatin, Arginin)
    Doseringen bestämmer du själv, kör med 6tab om dagen tillsammans med mat/fett(viktigt) det borde räcka.
    Personligen kör jag 12-15tabs om dagen. Skulle kunna tänka mig att testa uppåt 30tabs om dagen faktiskt.. skulle vara kul att se vad som händer
    Jag ligger på ungefär samma intag som dig faktiskt. Återkom gärna när du kört 30 tabs, hade varit intressant som sagt.

Pepz är uppkopplad nu
    Administrator

Pepzs avatar
    Reg.datum
    apr 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av MM Produkt Support Visa inlägg
    Jag ligger på ungefär samma intag som dig faktiskt. Återkom gärna när du kört 30 tabs, hade varit intressant som sagt.
    Ja enda tråkiga är att det blir nästan 8 burkar per månad då haha Även till det kanonpriset som är nu så blir det saftigt dyrt

Jag vill se fler studier på ursolic acid på vältränande människor.
    Men min känsla är efter att ha läst (och testat själv) det som finns är att det inte bara finns potentiella effekter på muskler och fett utan att det direkt är hälsosamt på flera plan.
    Senast redigerat av Pepz den 2012-10-18 klockan 09:50.
    don´t gör it
    it´s not värt it

+ Svara på ämne
Sidan 3 av 9 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg